
Sudah lama sekarang, ini adalah suku ketiga saya sebagai seorang profesional dengan pendapatan yang salah sering berlaku. Saya tidak fikir akan terus membayar jika ia tidak diselesaikan.

Terima kasih! Saya dah semak perkara ni dan tarikh dividen sekarang nampaknya betul. Tapi mungkin ada salah faham? Kami nak bantu semak perkara ni secepat mungkin. Boleh tak hubungi kami di support@stockevents.app? Salam mesra dan terima kasih sebab setia bersama kami sekian lama. Saya pun faham sangat apa yang awak rasa.