

Apabila mereka membuang tarif, saya tertanya-tanya berapa inflasi akan turun. Saya rasa 2% adalah anggaran yang baik.
Saya tidak faham mengapa orang berfikir bahawa menghapuskan tarif adalah idea yang baik. Ini adalah kesakitan jangka pendek untuk kemakmuran jangka panjang bagi negara.
Anda minum Kool-Aid. "Garis akan naik tanpa henti dengan mengorbankan negara kita, tetapi sekurang-kurangnya saya membuat lebih banyak wang."
Anda minum Kool-Aid. "Garis akan naik tanpa henti dengan mengorbankan negara kita, tetapi sekurang-kurangnya saya membuat lebih banyak wang."



