
Trump nak kekalkan kadar faedah rendah dengan segala cara, sebab hutang AS yang sangat besar.
mereka takkan naikkan kadar faedah. saham akan jatuh merudum dan Trump mesti akan marah

Warsh tak menafikannya, tapi dia pun tak umumkan pun. Keadaan ekonomi tengah bermasalah, bajet pula satu bencana, inflasi tinggi ... dari segi politik, sekarang tak ada sesiapa yang mampu nak buat kenaikan kadar faedah, yang akan buatkan kos sara hidup yang memang dah mahal tu jadi makin mahal lagi.