John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund 

$33.95
0
-$0.23-0.67%Minggu lepas

Statistik

Tertinggi harian
-
Paras terendah hari ini
-
Tertinggi 52M
36.57
Paras terendah 52M
28.32
Volum
-
Vol. purata
0
Kap. pasaran
0
Nisbah P/E
-
Hasil dividen
11.01%
Dividen
3.74

Akan datang

Dividen

11.01%Hasil dividen
Dec 25
$3.74
Dec 22
$1.17
Dec 21
$0.09
Dec 21
$0.97
Dec 20
$0.15
Pertumbuhan 10T
Tiada
Pertumbuhan 5T
Tiada
Pertumbuhan 3T
Tiada
Pertumbuhan 1T
Tiada

Pesaing

Senarai ini adalah analisis berdasarkan peristiwa pasaran terkini. Ia bukan cadangan pelaburan.

Perihal

Show more...
CEO
Negara
Amerika Syarikat
ISIN
US47805A7827

Penyenaraian

0 Comments

Kongsi pendapat anda

FAQ

Berapakah harga saham John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund hari ini?
Harga semasa JFCCX ialah $33.95 USD — telah menurun sebanyak -0.67% dalam 24 jam yang lalu. Pantau prestasi harga saham John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund dengan lebih dekat pada carta.
Apakah simbol saham John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund?
Bergantung pada bursa, simbol saham mungkin berbeza. Sebagai contoh, di bursa NASDAQ, saham John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund didagangkan di bawah simbol JFCCX.
Adakah harga saham John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund sedang meningkat?
Saham JFCCX jatuh sebanyak -0.59% berbanding minggu sebelumnya, meningkat +1.28% dalam sebulan, dan sepanjang tahun lalu John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund menunjukkan penurunan -4.88%.
Adakah John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund membayar dividen?
Ya, dividen JFCCX dibayar tahunan. Dividen terakhir bagi setiap saham ialah 3.74 USD. Setakat hari ini, Hasil Dividen (FWD)% ialah 11.01%.
John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund terletak dalam sektor apa?
John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund beroperasi dalam sektor Lain-lain.
Bilakah John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund menyiapkan split saham?
John Hancock Funds II Fundamental All Cap Core Fund tidak mempunyai sebarang split baru-baru ini.