SP Funds 2050 Target Date-Investor Class 

$27.41
0
+$0.12+0.44%Minggu lepas

Statistik

Tertinggi harian
-
Paras terendah hari ini
-
Tertinggi 52M
27.41
Paras terendah 52M
15.7
Volum
-
Vol. purata
0
Kap. pasaran
0
Nisbah P/E
-
Hasil dividen
0.28%
Dividen
0.08

Akan datang

Dividen

0.28%Hasil dividen
Dec 25
$0.07
May 25
$0.00
Dec 24
$0.04
Dec 17
$0.05
Dec 16
$0.46
Pertumbuhan 10T
Tiada
Pertumbuhan 5T
Tiada
Pertumbuhan 3T
Tiada
Pertumbuhan 1T
88.14%

Keputusan kewangan

28FebDijangka
Q4 0
Q4 2023
Q1 2024
Q2 2024
Q3 2024
Q4 2024
999
333
-333
-999
EPS dijangka
Tiada
EPS sebenar
Tiada

Pesaing

Senarai ini adalah analisis berdasarkan peristiwa pasaran terkini. Ia bukan cadangan pelaburan.

Perihal

Show more...
CEO
Negara
Amerika Syarikat

Penyenaraian

0 Comments

Kongsi pendapat anda

FAQ

Berapakah harga saham SP Funds 2050 Target Date-Investor Class hari ini?
Harga semasa SPTCX ialah $27.41 USD — telah meningkat sebanyak +0.44% dalam 24 jam yang lalu. Pantau prestasi harga saham SP Funds 2050 Target Date-Investor Class dengan lebih dekat pada carta.
Apakah simbol saham SP Funds 2050 Target Date-Investor Class?
Bergantung pada bursa, simbol saham mungkin berbeza. Sebagai contoh, di bursa NASDAQ, saham SP Funds 2050 Target Date-Investor Class didagangkan di bawah simbol SPTCX.
Adakah harga saham SP Funds 2050 Target Date-Investor Class sedang meningkat?
Saham SPTCX meningkat sebanyak +0.55% berbanding minggu sebelumnya, perubahan bulanan ialah kenaikan +1.11%, dan sepanjang tahun lalu SP Funds 2050 Target Date-Investor Class menunjukkan peningkatan +31.02%.
Adakah SP Funds 2050 Target Date-Investor Class membayar dividen?
Ya, dividen SPTCX dibayar bulanan. Dividen terakhir bagi setiap saham ialah 0.07 USD. Setakat hari ini, Hasil Dividen (FWD)% ialah 0.28%.
SP Funds 2050 Target Date-Investor Class terletak dalam sektor apa?
SP Funds 2050 Target Date-Investor Class beroperasi dalam sektor Lain-lain.
Bilakah SP Funds 2050 Target Date-Investor Class menyiapkan split saham?
SP Funds 2050 Target Date-Investor Class tidak mempunyai sebarang split baru-baru ini.